Vero Tablets
Επιλέξτε το Vero tablet που σας ταιριάζει!

Ποιοτικά, αξιόπιστα, με πλούσιο εξοπλισμό και από 7" έως 10.1".
Με λειτουργικό σύστημα Android ή Windows και δυνατούς επεξεργαστές για ατελείωτες ώρες gaming, ψυχαγωγίας ή εργασίας!
Vero PC
Vero PC, έτοιμα desktop συστήματα για κάθε χρήση!

Με εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, κατασκευασμένα από τις κορυφαίες εταιρείες του κόσμου.
Αξιοπιστία, σταθερότητα στη λειτουργία και υψηλό value for money! Φτιάξτε τη δική σας σύνθεση μέσω του Vero PC Configurator!
Συχνές Ερωτήσεις

Τί πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το tablet πρέπει να ελεγχθεί από το service?

Αντλείστε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα Service.

Το tablet δε συνδέεται στο WiFi

Βεβαιωθείτε πως το σήμα είναι επαρκές, έχετε βάλει το σωστό password και πως η πρόσβαση στο internet είναι όντως εφικτή (έλεγχος με άλλη συσκευή).

Το tablet δεν ανοίγει

Συνδέστε το φορτιστή στο tablet και κρατήστε πατημένο το Power button για μερικά δευτερόλεπτα. Έχετε υπόψη σας πως εάν η μπαταρία έχει εξαντληθεί πλήρως, ενδεχομένως να χρειαστεί να περιμένετε μερικά λεπτά εώς ότου φορτιστεί μερικώς.

Το tablet ζεσταίνεται

Το tablet είναι σχεδιασμένο ώστε να μην επηρεάζεται λειτουργικά από τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται εντός του, οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Ωστόσο, υπάρχει ενδεχόμενο η θερμοκρασία να αυξηθεί εάν λειτουργείτε το tablet ενώ φορτίζει ή αν το λειτουργείτε σε θήκη προστασίας οι οποίες δυσχεραίνουν την αποβολή της αναπτυσσόμενης θερμότητας. Σε αυτές τις περιπτώσεις αποφύγετε τη χρήση ενώ φορτίζει αλλά και την πολύωρη, συνεχή χρήση. Υπάρχει περίπτωση το tablet να επανεκκινήσει, εάν η θερμοκρασία του ανέβει αρκετά.

Τί μπορώ να κάνω για να αυξήσω την αυτονομία της μπαταρίας?

Χαμηλώστε τη φωτεινότητα της οθόνης. Η οθόνη είναι το πιο ενεργοβόρο εξάρτημα του tablet. Επίσης, απενεργοποιείστε το WiFi, όταν δεν το χρησιμοποιείτε.

Το tablet μου κάνει επανεκκινήσεις, ανά διαστήματα

Η συχνότερη αιτία είναι η ασυμβατότητα με κάποια εφαρμογή, η οποία προκαλεί επανεκκινήσεις. Η ασυμβατότητα διαπιστώνεται εάν οι επανεκκινήσεις συμβαίνουν κατά την εκτέλεση συγκεκριμένης εφαρμογής. Σε άλλη περίπτωση, συστήνεται να επικοινωνήσετε με το service.

Χρειάζεται να κάνω back up των αρχείων μου πριν στείλω τη συσκευή μου στο service?

Ναι. Υπάρχουν περιπτώσεις που η διαγραφή των δεδομένων, κατά την επισκευή της συσκευής, είναι αναπόφευκτη (λόγω αντικατάστασης εξαρτήματος κλπ). Το service δεν αναλαμβάνει το back up αρχείων.

Μια εφαρμογή (ή περισσότερες) δυσλειτουργεί. Τί φταίει?

Ο λόγος της δυσλειτουργίας είναι η ασυμβατότητα μεταξύ συσκευής και εφαρμογής. Είναι πιθανό η ασυμβατότητα να αποφευχθεί σε μελλοντική έκδοση της εφαρμογής ή να λειτουργεί απροβλημάτιστα μια παλαιότερη έκδοση της εφαρμογής (μπορείτε να την αναζητήσετε στο internet).

Κινδυνεύει το tablet μου από ιούς? Υπάρχει antivirus?

Αν και το Android είναι ιδιαίτερα ασφαλές λειτουργικό, πάντοτε υπάρχει η πιθανότητα μόλυνσης από ιό. Στο market θα βρείτε πολλά antivirus.

Το tablet μου δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω?

Όταν το tablet φορτίζει, στην ένδειξη της μπαταρίας εμφανίζεται το σύμβολο του κεραυνού. Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται, το tablet θα πρέπει να ελεγχθεί από το service.

Πάγωσε η οθόνη και το tablet δεν ανταποκρίνεται.

Στο πίσω ή πλαϊνό μέρος της συσκευής υπάρχει το κουμπί reset από όπου μπορείτε να επανεκκινήσετε το tablet. Σε περίπτωση η συσκευή δεν διαθέτει κουμπί reset, κρατήστε το κουμπί Power για μερικά δευτερόλεπτα κρατημένο και έως ότου σβήσει η συσκευή.

Πως βλέπω τα αρχεία μου από το USB stick ή την κάρτα SD που έχω συνδέσει?

Μέσω ενός file manager app, έχετε πρόσβαση σε όλα τα αρχεία του tablet.

Ανοίγουν εφαρμογές μόνες του και γενικά στο tablet δίνονται εντολές αφής, χωρίς να το αγγίζω.

Απευθυνθείτε στο service της Oktabit.

Μπορώ να λειτουργώ το tablet κατά τη διάρκεια της φόρτισης?

Δεν συστήνεται. Ο συνδυασμός φόρτισης-παράλληλης λειτουργίας, επιβαρύνει τη θερμοκρασία λειτουργίας του tablet και μειώνει τη διάρκεια ζωής του tablet.

Το tablet μου έπεσε και έσπασε. Συμφέρει να το επισκευάσω?

Σε κάθε περίπτωση, το κόστος επισκευής του tablet είναι σημαντικά μικρότερο από το κόστος κτήσης της συσκευής, επομένως συμφέρει η επισκευή του. Συστήνουμε να συμβουλευθείτε το τεχνικό μας τμήμα για περαιτέρω λεπτομέρειες (211 8888 860).

Το tablet μου κολλάει στο Android logo.

Απευθυνθείτε στο service της Oktabit.

Ξέχασα το συνθηματικό του tablet.

Επικοινωνείστε με το τεχνικό τμήμα ώστε να σας κατευθύνουν σχετικά με τη δυνατότητα επαναφοράς του λειτουργικού συστήματος (εάν είναι εφικτό χωρίς να ελεγχθεί η συσκευή από το service της Oktabit).

Δεν δουλεύει ο φορτιστής του tablet.

Σιγουρευτείτε πως ο φορτιστής είναι συνδεδεμένος στο ρεύμα και εφάπτεται σωστά στο tablet. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας συστήνεται η αποστολή του στο service, μαζί με το ίδιο το tablet.

^